05-02-2010, 01:45 AM
(Última modificación: 05-02-2010, 02:20 AM por Morpheus03.)
las catas se salvaron casi todas...pero tuve que mandar otro de 20 carneros de 18h que se estrumparon pero bien...¿la idea? de nuestro "gran" ministro de ataque ... ¬¬
lo dicho...QUE NO NO SE DE ESAS COSAS GAÑÁN, que te crees que se lo que tu jodio :p (ahora si lo se, jajajaja.)
pues lo apunto...porque yo destrozo todo lo que pillo por banda casi :p
por cierto...mirad lo que me ha mandado una vaquilla...jajajaja. HAI LO QUE ME GUSTAN A MI ESTOS IGMS...JAJAJAJA.
Dik Morpheus
lo dicho...QUE NO NO SE DE ESAS COSAS GAÑÁN, que te crees que se lo que tu jodio :p (ahora si lo se, jajajaja.)
pues lo apunto...porque yo destrozo todo lo que pillo por banda casi :p
por cierto...mirad lo que me ha mandado una vaquilla...jajajaja. HAI LO QUE ME GUSTAN A MI ESTOS IGMS...JAJAJAJA.
MUUUUUUUUUUUUUUUU escribió:oye porfavor no me catapultes si queres atacame pero no me catapultes porfa dale
Dik Morpheus
A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP