24-11-2009, 11:06 PM
a mi no me chingues que me ducho todos los dias, como bien y me echo unas risas, jajaja.
bueno...tras despertar de la siesta me pongo a jugar a la psp un ratico, y al rato me pongo de tertulia con Anio, Romanita y Flanders (antes de que se pire), echamos unas risas y tal, y nos echamos unas horas de tertulia.
luego una buena cena, y un poquito de fiesta con sus cubatitas de ron, que hay que animarse y despedir a Fran.
Tras eso...a dormir que mañana será otro dia y hay que llegar antes que Anio que ronca mucho, jajaja.
Dik Morpheus
bueno...tras despertar de la siesta me pongo a jugar a la psp un ratico, y al rato me pongo de tertulia con Anio, Romanita y Flanders (antes de que se pire), echamos unas risas y tal, y nos echamos unas horas de tertulia.
luego una buena cena, y un poquito de fiesta con sus cubatitas de ron, que hay que animarse y despedir a Fran.
Tras eso...a dormir que mañana será otro dia y hay que llegar antes que Anio que ronca mucho, jajaja.
Dik Morpheus
A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP