28-08-2009, 15:51
que frikis sois...jajaja.
Dando caña ahí Jaru. jajaja. Pos a mi me mola o Carné Xove, que pasha...jejeje, y lo utilizo aquí en los cines y se quedan en plan...¿que coño es esto?.
Antes lo tenia falsificado para terner 25 años siempre, ahora como es hasta los 30... me quedan unos meses y luego a falsificarlo, jajaja, que me rebajan unos leurillos en el Cine y la economía ta mu jodida.
jajaja.
Dik Morpheus
Dando caña ahí Jaru. jajaja. Pos a mi me mola o Carné Xove, que pasha...jejeje, y lo utilizo aquí en los cines y se quedan en plan...¿que coño es esto?.
Antes lo tenia falsificado para terner 25 años siempre, ahora como es hasta los 30... me quedan unos meses y luego a falsificarlo, jajaja, que me rebajan unos leurillos en el Cine y la economía ta mu jodida.
jajaja.
Dik Morpheus
A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP